رستوران های آنتالیا
نوشته شده توسط : فرناز پناهی نیا

رستوران Can Can آنتالیا

از رستوران های حلال پز و پرطرفدار شهر آنتالیا می توان به کن کن اشاره نمود که قبل تر ها در آنکارا فعالیت می کرده و امروزه به آنتالیا انتقال یافته است. این رستوران دارای کارکنانی مجرب و خوشرو، امکان بیرون بر، وای فای، دو سالن غذاخوری سرپوشیده و باز و ... می باشد. منوی غذای این رستوران نیز شامل انواع غذاهای اصیل ترکی حلال می باشد که بسیار خوشمزه و با کیفیت هستند.

مسافرین عزیز تور آنتالیا که به دنبال تور آنتالیا تابستان 98 رستورانی خوب و حلال هستند، رستوران Can Can بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

رستوران Can Can آنتالیا


رستوران وانیلا لانج آنتالیا

یکی از رستوران های خوشنام آنتالیا که در نزدیکی دروازه هاردیان قرار گرفته است، رستوران وانیلا نام دارد که در میان مردم بومی و گردشگران بسیار طرفدار دارد. این رستوران توسط زوجی انگلیسی و ترک اداره می شود. منوی غذاهای این رستوران شامل تور کیش انواع غذاهای اصیل ترکی و بین المللی است که با بهترین کیفیت پخت می شود . به دست مشتریان می رساند. 

علاوه بر غذاهای اصلی این رستوران، پیش غذاهایی مختلف نیز سرو می شود. مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی خوب هستند، رستوران وانیلا لانج پیشنهاد می گردد.

 

 رستوران وانیلا لانج آنتالیا

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا


رستوران آرکاداش بالیک آنتالیا

یکی از رستوران های خوب آنتالیا که در کنار رودخانه و فضای تور کیش باز بنا شده، رستوران آرکاداش بالیک است که دارای منوی غذاهای اصیل ترکی، انواع استیک، ماهی و ... می باشد. استیک مرغ و گوشت این رستوران بسیار معروف است و طرفداران بسیاری دارد.

مسافرین تور آنتالیا که به دنبال غذای خوب در محیطی متفاوت هستند می توانند به این رستوران بیایند و از غذاهای لذیذ آن لذت ببرند.

 

 

رستوران آرکاداش بالیک آنتالیا

 

رستوران آرکاداش بالیک آنتالیا


رستوران حسن آقا آنتالیا

یکی از بهترین رستوران های ایرانی موجود در آنتالیا، رستوران حسن آقا است که بهترین غذاها مانند کوفته و کباب ترکی و انواع غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند. یکی از ویژگی های این رستوران بخش موزیک زنده در فضای باغ و دل انگیز می باشد.

مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند به همراه خانواده و دوستان خود شبی خاطره انگیز و آرام را تجربه کنند و با آرامشی زیبا از غذای خود لذت ببرند.

 

 

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های ارزان نتالیا,رستوران های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: